«Ένα από τα σημαντικότερα ιδεώδη στο σύνολο των εκπαιδευτικών διαδικασιών είναι το ιδεώδες του Ωραίου. Η ανθρώπινη ιστορία έχει επιβεβαιώσει ότι ο άνθρωπος ασχολήθηκε με αυτό, ή εκφράστηκε μέσα από αυτό πριν από κάθε άλλη μορφή πολιτισμού και παράλληλα με οποιαδήποτε άλλη κοινωνική δραστηριοποίησή του. Ο θεσμός που εκφράζει με ποικίλους τρόπους την αξία της καλαίσθητης έκφρασης είναι η Τέχνη»
Περισσότερα...
«Ανάμεσα στον αναγνώστη και το βιβλίο υπάρχει μία προσωπική σχέση. Η μελέτη ενός βιβλίου απαιτεί προσήλωση - μονοπωλεί το χρόνο και το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Διαμορφώνεται μία νοητή, αλλά ιδιαίτερα ουσιαστική, μορφή επικοινωνίας ανάμεσα στους αναγνώστες, τον κόσμο του βιβλίου και το συγγραφέα...»
Περισσότερα...
«Με τον εθελοντισμό και την κοινωνική αλληλεγγύη καταξιώνεται η ανθρώπινη ύπαρξη γιατί αναδεικνύεται η ουσιαστική πτυχή του ανθρώπου που είναι η ανθρωπιστική συνείδηση. Ο άνθρωπος δείχνει τον υπέρτατο σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή, ενώ ο ίδιος βιώνει την εσωτερική πληρότητα κι ικανοποίηση...»
Περισσότερα...
«Η παράδοση έχει εθνική αξία, γιατί είναι στοιχείο της εθνικής ταυτότητας κι εμπεριέχει τα επιμέρους χαρακτηριστικά της ζωής ενός λαού. Συμβάλλει στην εθνική συνοχή και σύμπνοια κι οδηγεί στην υπέρβαση των διαφορών μεταξύ των πολιτών. Είναι το αντίδοτο στην παγκοσμιοποίηση που προκαλεί τον εκμηδενισμό της πολυμορφίας των εθνικών πολιτισμών.»
Περισσότερα...
«Βασικός σκοπός του δοκιμίου είναι το να πείσει και να γίνει αποδεκτό. Χρησιμοποιούνται συγκεκριμένες τεχνικές για το πώς θα παρουσιασθούν τα επιχειρήματα του συγγραφέα. Αυτές είναι οι «Τρόποι Πειθούς» -κι ο κάθε τρόπος διακρίνεται από τ’ αντίστοιχα «Μέσα Πειθούς».
Περισσότερα...
«Ένα από τα σημαντικότερα ιδεώδη στο σύνολο των εκπαιδευτικών διαδικασιών είναι το ιδεώδες του Ωραίου. Η ανθρώπινη ιστορία έχει επιβεβαιώσει ότι ο άνθρωπος ασχολήθηκε με αυτό, ή εκφράστηκε μέσα από αυτό πριν από κάθε άλλη μορφή πολιτισμού και παράλληλα με οποιαδήποτε άλλη κοινωνική δραστηριοποίησή του. Ο θεσμός που εκφράζει με ποικίλους τρόπους την αξία της καλαίσθητης έκφρασης είναι η Τέχνη»
Περισσότερα...
«Ανάμεσα στον αναγνώστη και το βιβλίο υπάρχει μία προσωπική σχέση. Η μελέτη ενός βιβλίου απαιτεί προσήλωση - μονοπωλεί το χρόνο και το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Διαμορφώνεται μία νοητή, αλλά ιδιαίτερα ουσιαστική, μορφή επικοινωνίας ανάμεσα στους αναγνώστες, τον κόσμο του βιβλίου και το συγγραφέα...»
Περισσότερα...
«ἥλιος νέος ἐφ᾽ ἡμέρᾳ ἐστίν...»
Οι βάσεις που θα δείτε σ' αυτή την ενότητα περιλαμβάνουν την κατανομή των σχολών...
- Από τον Ιανουάριο του 2010 υπηρετεί και πάλι την παιδεία στο «Πρότυπο Κέντρο Φιλολογικών Μαθημάτων»:
-Η υψηλή και σύγχρονη αισθητική του χώρου
-Ο άρτιος εξοπλισμός του
-Η τήρηση των αυστηρότερων προδιαγραφών υψίστης ασφάλειας των μαθητών σε συνδυασμό με:
-την απόλυτα προσωπική διδασκαλία των μαθημάτων
-τον προγραμματισμό και τη μεθοδικότητα
-τη συνέπεια και το σεβασμό
-την επιτυχή πρόβλεψη θεμάτων Γενικών Εξετάσεων, θεμελιώνουν μια ουσιαστική φροντιστηριακή παιδεία και οδηγούν τους μαθητές της στην κατάκτηση σχολών της προτίμησής τους.
Τι είναι τα cookies που χρησιμοποιούνται στην ιστοσελίδα μας;
Cookies ονομάζονται κάποια πολύ μικρά αρχεία κειμένου πληροφορίας τα οποία χρησιμοποιούνται από τους browsers (Chrome, Mozilla Firefox κλπ) και βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία ενός ιστοτόπου επιτρέποντάς του να αναγνωρίζει τις προτιμήσεις του χρήστη κάθε φορά που επιστρέφει σε αυτόν.
Στο site μας, υπάρχουν 4 διαφορετικοί τύποι αυτών των αρχείων κειμένου:
Cookies Λειτουργικότητας: Επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site. Αυτά τα cookies δεν συγκεντρώνουν πληροφορίες σχετικά με τους επισκέπτες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για λόγους marketing ή για την απομνημόνευση των ιστοσελίδων στις οποίες έχουν περιηγηθεί στο διαδίκτυο.
Cookies Διαφήμισης: Τα cookies αυτά είναι απαραίτητα για να εμφανίζονται διαφημίσεις σχετικές με τις προτιμήσεις του χρήστη.
Cookies Στατιστικών: Μετρούν την επισκεψιμότητα των χρηστών και βοηθούν τους διαχειριστές της ιστοσελίδας μας να βελτιώνουν το περιεχόμενο του site ως αποτέλεσμα την καλύτερη εμπειρία για τους επισκέπτες. Αυτά τα cookies δεν συλλέγουν πληροφορίες με τις οποίες θα μπορούσε να αναγνωριστεί η ταυτότητά του επισκέπτη.
Cookies Προτιμήσεων: Cookies τα οποία βοηθούν την ιστοσελίδα μας να εμφανίσει εξατομικευμένο περιεχόμενο για το χρήστη.
Γιατί τα χρησιμοποιεί η ιστοσελίδα μας;
Για την εύρυθμη λειτουργία του site και τη βέλτιστη εμπειρία των επισκεπτών του.
Τι γίνεται με τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών;
Η ιστοσελίδα μας δεν ζητάει προσωπικές πληροφορίες από τους επισκέπτες του κατά τη διάρκεια της πλοήγησης στο περιεχόμενο του.
Αν ο χρήστης αποφασίσει να συμμετέχει σε online διαγωνισμό που πραγματοποιείται από το site, τότε θα πρέπει να δώσει το email του, το όνομα και επώνυμο του καθώς και το τηλέφωνο του. Τα δεδομένα αυτά προορίζονται αποκλειστικά για την απευθείας επικοινωνία των διαχειριστών με τους χρήστες (μόνο στην περίπτωση του τυχερού της κλήρωσης) και για τη σωστή λειτουργία της υπηρεσίας. Οι πληροφορίες που συλλέγονται κατά τη διάρκεια διαγωνισμού δεν δίνονται σε τρίτους.
Ο χρήστης μπορεί να τροποποιήσει τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης (browser) για να μπλοκάρει ορισμένα ή και όλα τα cookies. Ωστόσο, αν τα cookies μπλοκαριστούν, δεν θα εμφανίζεται κάποιο μέρος του περιεχόμενου στην ιστοσελίδα μας.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μου!!!
Με συστηματική δουλειά, ακρίβεια στην οργάνωση, συνέπεια στον προγραμματισμό, άψογη συνεργασία με τους ίδιους και τους γονείς τους, αμοιβαία εκτίμηση και αγάπη, κατακτήσαμε τον πολυπόθητο στόχο:
Την ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σε σχολές των πρώτων επιλογών τους!!!
Τους εύχομαι υγεία στη δημιουργική Ακαδημαϊκή τους πορεία και στην όμορφη φοιτητική τους ζωή.
Ρένα Κουτροζή
Παπαβασιλείου Μαρία | Ψυχολογίας ΕΚΠΑ (2ο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο) |
Κεμενίδου Δέσποινα | Νομική Κομοτηνής (24ο Λύκειο) |
Αλαφάκη Ζωή | Ψυχολογίας ΕΚΠΑ (Αρσάκειο Κλασικό Λύκειο Ψυχικού) |
Αναγνωστοπούλου Τάνια | Ψυχολογίας Παντείου (24ο Λύκειο) |
Αντζεμνιάν Λυδία | Διεθνών, Ευρωπαϊκών και Περιφερειακών Σπουδών Παντείου (Λύκειο Π. Ψυχικού) |
Μπαλωμένου Ελευθερία | Ελληνική Φιλολογία ΕΚΠΑ (24ο Λύκειο) |
Μοσχή Στεφανία | Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού Παντείου 57ο Λύκειο) |
Καραχάλιος Γιώργος | 6ος Βιολογίας ΕΚΠΑ (Μουσικό Λύκειο) |
Κώτσης Χρήστος | Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ (24ο Λύκειο) |
Μεσσήνη Μαρία | Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών (Αθήνα) Ε.Μ.Π. (Λύκειο Φιλοθέης) |
Κατσάβαρου Ανθή | Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού Παντείου (16ο Λύκειο) |
Δεϊρμεντζόγλου Βασίλης | Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ (24ο Λύκειο) |
Σκαφίδας Σωτήρης | Οικονομικής Επιστήμης Αθήνα (Ο.Π.Α.) (24ο Λύκειο) |
Μυλωνά Άρτεμις | Χημείας (Αθήνα) ΕΚΠΑ (16ο Λύκειο) |
Παπαϊωάννου Ελένη | Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ (2ο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο) |
Νάκο Μαρία | Δημόσιας Διοίκησης Παντείου (16ο Λύκειο) |
Δανιηλίδη Λυδία | Μαθηματικό ΕΚΠΑ (Ελληνογαλλική σχολή Saint Joseph) |
Διαμαντοπούλου Αντωνία | Ιστορίας Αρχαιολογίας Πάτρας (57ο Λύκειο) |
Κουτσούμπα Άννα | Χημικών Μηχανικών (Αθήνα) Ε.Μ.Π. (Βαρβάκειο Λύκειο) |
Νικολοπούλου Παυλίνα | Χημικών Πάτρας (46ο Λύκειο) |
Σιάσου Δώρα | Κοινωνιολογίας Παντείου (57ο Λύκειο) |
Δεδούσης Λεωνίδας | Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων, Παν/μιο Αιγαίου (46ο Λύκειο) |
Λάππα Ιωάννα | Χημικών Ιωάννινα (46ο Λύκειο) |
Μουντράκης Γιώργος | Στατιστικής (ΑΘΗΝΑ) Ο.Π.Α. (24ο Λύκειο) |
Παππάς Δημήτρης | Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού Κομοτηνής (2ο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο) |
Βελούδη Κατερίνα | Πολιτισμικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας Παν/μιο Αιγαίου (24ο Λύκειο) |
Καλεπανάγου Φένια | Διοίκηση Επιχειρήσεων, ΠΑΔΑ (16ο Λύκειο) |
Χαρτσάς Γιώργος | Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης, ΠΑΔΑ (2ο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο) |
Ρίζου Παυλίνα | Ιατρικών Εργαστηρίων (16ο Λύκειο) |
Παθούλας Παναγιώτης | Μαθηματικό, Παν/μιο Μακεδονίας (16ο Λύκειο) |
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μου!!!
Με συστηματική εργασία, ακρίβεια στην οργάνωση, συνέπεια στον προγραμματισμό, άψογη συνεργασία με τους ίδιους και τους γονείς τους και με αμοιβαία εκτίμηση κατακτήσαμε τον πολυπόθητο στόχο:
Την ΕΠΙΤΥΧΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!
Ξεχωριστή χαρά και υπερηφάνεια για την εκκωφαντική επιτυχία της Δέσποινας Αντωνίου: 2η Νομική Αθήνας με 19.600 μόρια
Για τη Δέσποινα Αντωνίου και τον Σωτήρη Αντωνίου, 2ος στη Σχολή Ευελπίδων, έγινε ξεχωριστή αναφορά:
Στα "Φοιτητικά Νέα"
Στο "MEGA"
Στο "Πρώτο Θέμα"
'Ολα τα ονόματα των επιτυχόντων αναφέρονται αναλυτικά στους "Επιτυχόντες" του φροντιστηρίου.
Εύχομαι σε όλους τους μαθητές μου υγεία στη δημιουργική και όμορφη φοιτητική τους ζωή.
Με αγάπη και εκτίμηση,
Ρένα Κουτροζή
Ποσοστό επιτυχίας 96,5%
Λέτσος Πέτρος | Βιολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών («Ιόνιος» Σχολή) |
Τσιώλη-Κουτσουρά Μαρία | Ιστορίας & Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών (2ο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών) |
Πηλιχός Ιωάννης | Ιατρικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων («Βαρβάκειος» Σχολή) |
Τζουγανάτου Σιμώνη | Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών Πανεπιστημίου Πειραιά (2ο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών) |
Ρογκάλσκα Τζέσσικα | Ιστορίας & Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών (2ο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών) |
Βαϊδάνης Ηλίας | Πολιτικής Επιστήμης & Δημόσιας Διοίκησης Πανεπιστημίου Αθηνών (2ο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών) |
Οριέττα Κατερίνα | Ιστορίας & Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών (5ο Λύκειο Ζωγράφου) |
Φουσέκη Κωνσταντίνα | Πολιτικών Επιστημών & Διεθνών Σχέσεων Πανεπιστημίου Κορίνθου (16ο Λύκειο Αθηνών) |
Ρίζου Γιώτα | Ελληνικής Φιλολογίας Πανεπιστημίου Πάτρας (16ο Λύκειο Αθηνών) |
Ποπώλη Γωγώ | Κοινωνικής Πολιτικής Παντείου (16ο Λύκειο Αθηνών) |
Κατσίρα Φωτεινή | Ελληνικής Φιλολογίας Πανεπιστημίου Κρήτης (16ο Λύκειο Αθηνών) |
Δασκαλόπουλος Αντώνης | Πολιτικής Επιστήμης & Ιστορίας Παντείου (56ο Λύκειο Αθηνών) |
Μπαγιώκου Μυρτώ | Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Πάτρας (56ο Λύκειο Αθηνών) |
Παππά Κωνσταντίνα | Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Βόλου (57ο Λύκειο Αθηνών) |
Ραμίρεζ Χαρά | Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Πάτρας (16ο Λύκειο Αθηνών) |
Τσαούση Άννα | Κοινωνικής Πολιτικής Παντείου (46ο Λύκειο Αθηνών) |
Βαλοτάσιος Γιώργος | Ιστορίας & Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Κρήτης (57ο Λύκειο Αθηνών) |
Αθανασίου Νίκος | Πολιτικές Επιστήμες Πανεπιστημίου Κρήτης (16ο Λύκειο Αθηνών) |
Μπέτση Έλενα | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Βόλου (16ο Λύκειο Αθηνών) |
Δασκαλοπούλου Δήμητρα | Ελληνικής Φιλολογίας Πανεπιστημίου Καλαμάτας (56ο Λύκειο Αθηνών) |
Ρώσση Βασιλική | Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Αθηνών (57ο Λύκειο Αθηνών) |
Πουλοπούλου Μάντυ | Κοινωνικής Θεολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών (24ο Λύκειο Αθηνών) |
Σαρέλης Βασίλης | Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηγουμενίτσας (24ο Λύκειο Αθηνών) |
Μαυρωτά Αμαλία | Καλών Τεχνών Αθήνας (57ο Λύκειο Αθηνών) |
Πίπης Νίκος | Θεολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών (24ο Λύκειο Αθηνών) |
«Στον Μικρό μου Επαναστάτη και στο Όνειρό Μας»
«….. το νόμο δεν τον ενδιαφέρει αυτό, πώς δηλαδή θα ευτυχεί στην πόλη μία συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα αλλά αναζητά τρόπους για να πραγματοποιηθεί αυτό για ολόκληρη την πόλη, συγκρατώντας τους πολίτες με την πειθώ και τον εξαναγκασμό και δημιουργώντας τέτοιους άνδρες μέσα στην πόλη, με σκοπό, όχι να κατευθύνονται όπου ο καθένας θέλει, αλλά για να φυλάσσει την πόλη ενωμένη…….»
Πλάτωνα, «Πολιτεία» 519d - 580a