«ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ» είναι το φροντιστήριο των φιλολογικών μαθημάτων. Όμως, οι αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στο πανεπιστήμιο επιβάλλουν την αναπροσαρμογή στα νέα δεδομένα. Έτσι, σε συνεργασία με έμπειρους κι άριστα καταρτισμένους εκπαιδευτικούς στα Μαθηματικά και Βιολογία θα δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές του φροντιστηρίου να παρακολουθήσουν συστηματικά κι υπεύθυνα προετοιμασία για την εισαγωγή σε τρία από τα πέντε επιστημονικά πεδία:
Υπευθυνότητα κι Εγκυρότητα. Οι μαθητές έχουν την άμεση επιμέλεια κι εποπτεία κι οι γονείς την απευθείας κι έγκαιρη ενημέρωση. Έτσι, όλοι μαζί γίνονται μία «ομάδα» με στόχο την επιτυχία.
Το φιλικό κι οικείο περιβάλλον, αποτέλεσμα της προσωπικής σχέσης, αποφορτίζει τους μαθητές από την ένταση της προετοιμασίας για τις εξετάσεις.
Επιπλέον, η πολυετής εμπειρία, η συστηματική, μεθοδική κι εξειδικευμένη ενασχόληση με το σύνολο των φιλολογικών μαθημάτων, που είναι αντικείμενο των Γενικών Εξετάσεων, προσφέρονται άμεσα, ουσιαστικά κι απόλυτα στους μαθητές.
Τα επιβεβαιώνουν η επιτυχής πορεία δεκάδων μαθητών, για δύο, σχεδόν, δεκαετίες.
Το «ΠΡΟΤΥΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ» είναι μέλος της Ο.Ε.Φ.Ε. (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) και του Σ.Ε.Φ.Α. (Σύλλογος Εκπαιδευτικών Φροντιστών Αττικής). Στην ιστοσελίδα του φροντιστηρίου και στο υπομενού «Σύνδεσμοι» υπάρχει η δυνατότητα άμεσης διασύνδεσης με τις πιο έγκαιρες ιστοσελίδες που συσχετίζονται με την εκπαίδευση. Άρα, κάθε τι που αφορά το χώρο του σχολείου και του εκπαιδευτικού συστήματος γίνεται, άμεσα, γνωστό.
Επιπλέον του εβδομαδιαίου προγράμματος διδασκαλίας πραγματοποιούνται, κάθε μήνα, 3ωρα επαναληπτικά διαγωνίσματα σε μικρότερη ή μεγαλύτερη έκταση της διδαχθείσας ύλης και στο σύνολο των μαθημάτων.
Ο ρόλος των γονέων είναι σημαντικός και είναι, κατεξοχήν, συναισθηματικός και ψυχολογικός. Οι γονείς ενημερώνονται κατά τις προγραμματισμένες «Ενημερώσεις Γονέων» με υπευθυνότητα κι ειλικρίνεια. Επιπλέον το οικείο και προσωπικό περιβάλλον του φροντιστηρίου διασφαλίζει την πολύ συχνή επαφή με τους γονείς και την προσωπική ενημέρωσή τους για την πορεία των παιδιών τους.
«Στον Μικρό μου Επαναστάτη και στο Όνειρό Μας»
«….. το νόμο δεν τον ενδιαφέρει αυτό, πώς δηλαδή θα ευτυχεί στην πόλη μία συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα αλλά αναζητά τρόπους για να πραγματοποιηθεί αυτό για ολόκληρη την πόλη, συγκρατώντας τους πολίτες με την πειθώ και τον εξαναγκασμό και δημιουργώντας τέτοιους άνδρες μέσα στην πόλη, με σκοπό, όχι να κατευθύνονται όπου ο καθένας θέλει, αλλά για να φυλάσσει την πόλη ενωμένη…….»
Πλάτωνα, «Πολιτεία» 519d - 580a